My ArtWork

Wednesday, January 19, 2011

Kucing, cat or what u think...???

 
nie MIMI....die manje but degil skit...tp klu stakat nk min guling2 ngan die ok lagi kot....
then klu dah kne cakar pandai2 r cari ubat..hehehe....


nie lak OREN...die nmpak jer bik tp dalam sebenarnye die nie playcat nie...
jahat..bis sume betina2 yg lalu depan umah die kebas...warning BEWARE with this cat...


nie PUSHI...die nie chumel...but satu jer yg masalah die nie...
die nie xpenah bangun melainkan untuk makan, ngok tv & membuang hajat yg beso n kecik yg biase kucing buang merate2 tue...die nie jenis yg xtau bersosial langsung...
dalam kamus@diari idop die yg aku terbace coz die lupe nk sorok yg menyatakan 'idop adalah untuk tidur'..
siot punye kucing.....





nie KECIK..pada awalnye die sedar yg die nie kucing...
but pade satu ari, walker adik aku ilang...jenuh sume org wat spotcheck satu rumah skali ngan umah jiran la klu nk katekan...setelah 1 jam cari sume putus asa, so kami anggap pencuri walker dah rembat kot walker deq aku tue...tp dengan x disangka, tetibe jer time kami sekeluarga terdengar bunyi seseorg berjalan menggunakan walker, semua berpaling n terpegunn ngan hairan skali KECIK berjalan gune walker tue...
yg hairan nye kucing kaki pendek but bleh jalan gak...
hahaha...how come this happen...
then lagi satu, bru kami tau yg kecil telah menganggap yg tiada mender yg mustahil untuk dilakukan oleh spesis2 kucing di dunia nie....



last but not list tuk rime nie, no.5 JUNIOR...die baik dan die telah meninggalkn kami sekeluarga semasa kami berada dalam keadaan sedih...pemergiaan nye pada 10 jan 2009 bersamaan dengan ari yg ibu aku koma dihospital ipoh kerna kemalangan....
pemergiannya amat menyayat hati kerana die nie sakit sama dengan hari ibu aku xcident...
time tue keadaan die agak tenat...kami xtau apa puncanye, maybe kerisauan nye terhadap ibu aku yg xcident begitu mendalam kot sampai pada satu tahap aku menganggap die berdoa pada tuhan menyuruh tuhan ambil nyawanya dan bukan nyawa penjaganya iaitu ibuku...(haha..nangis aku tulis nie)...
die sangat manja dengan ibu aku, sampai tdo pown nk bawah ketiak ibu aku...
xnk berenggang r katekan...dan pada sehari selepas JUNIOR pergi, ibu aku pown sedar tp time die sedar hanye sorang jer yg die kenal iaitu maknye@opah aku...

so smpai cni dlu cte kucing2 aku...
nnt klu der mase aku smbung lg 10 ekor...tu pown klu aku larat r...
bnyk ngat kadang penat nk layan diorg sume...


No comments:

Post a Comment