My ArtWork

Wednesday, January 19, 2011

Guling-guling Cherita ari nie...

pagi aku dianugerahkan dengan kesihatan yg agak bik dari smlm,
coz smlm aku nye lutut sakit so ri nie agak kureng r sakitnye...
hmmm...kjer, ikot ati nk tdo smpai petang jer pg tdi, 
but pk sal nk jdi 'BEST EMPLOYEE OF THE MONTH' kne g la gak kjer...
smpai jer opis, aku g topup perot ngan santapan murnie di cafe coz klu perot kosong xleh wt kjer lak nnt...
tp ri nie aku kjer ngan penoh rase bersemangat coz sok cuti, so kjer kne ok klu x cuti2 aku kne kjer gak...
sampai jer time balik sharp aku dok depan thumbprint tok bla dari opis tue...
cargas trus balik ker rumah...
mandi-manda then lepak depan lappy min PES dlu before beribadat...
after that masok magrib, so time to be org yg pling baik skali...
pas jadi bik aku smbung ngan mr. lappy but this time memblog lak...
dok r cari mood n idea tok mengguling-guling kata2 hikmat dalam blog tu...
 
smpai r skunk xbnyk yg bleh aku guling-gulingkan kata2 dalam blog aku nie....
sbb otak pown dah agak keras tok berpikir so isi jer yg mner terlintas dalam highway pale aku nie...
nak bergundah gulana lebih2 xder idea so wt relax jer...
sok2 lak mengupdate blog nie... 

setelah penat memikir aku wt keputusan tuk melantak kudapan mlm....
coz now perot agak kosong....
so aku rase smpai sni dlu r blogging aku nie....
sok2 lak aku smbung...
nntkn cherita2 lin dari aku si pengguling kata2 blog aku nie...
hehehe...

No comments:

Post a Comment