My ArtWork

Wednesday, January 19, 2011

Bicara mula diperkatakan.....

Life Itself Is Art...
without something we love, life is nothing...

so mender yg disayangi aku :

1st NiCo (nikon) die ske teman aku kemane jer aku grak...
die xkn hampekan aku klu bab2 meng'abstract' keindahan alam kebentuk ghambar...
die akan merarik ati sesaper jer yg melihat hasil olahannye...


2nd Lappy (Acer Aspire 4736G) die nie lak peneman aku time aku kesunyian di mlm ari...
die rakan blogging aku, rakan fb aku n mcm2 g r...
lagi2 klu aku nk mendownload dialah rakan sejati...
die bnyk tolong aku dalam membuat sesuatu kjer yg tangan xleh wt...


3rd PoPo (electric guitar) die sangat baik & sumber ilham aku dalam mencari ketenangan...
sangat rajin mengeluarkan bunyi yg merdu...
die gak penyeri idop aku ble aku nga lost dalam kehidupan seharian...
die akan mengembalikan keceriaan dalam seharian idop aku...


No comments:

Post a Comment