My ArtWork

Friday, February 04, 2011

masakan si Bujang....

monolog bersama Opah...hehe...
smpai jer umah aku disapa....

Aku     : asslmlkm.....
Opah   : wlkmslm.....ha balik pown cucu bujang aku nie...ngat dah lpe umah dah....
Aku     : amboi perli nmpk...hehehe...lek r opah kjer cibuk skit....
Opah   : yo la tue...waras ker...???
Aku     : waras.....
Opah   : ha alang2 ko dah blik nie bleh r ko msk tgh/ari....opah der mesyuarat r jp g...
Aku     : ai bru blik n xsmpt duduk g dah kne wt kjer....lek r kasi r sy rehat dlu....
Opah   : ikot la jnji ko msk...opah nk off ri nie....
Aku     : yo lah....tp mskn org bujang jer ek...

hahaha....tu la yg aku kne wt ble smpai jer umah kol 11.30 am ri khamis....
adoiii...blik bru nk rehat jp..tup2 kne msk...xpe la bukan slalu pown aku msk kt umah nie...
opah dah rindu mskkn cucu bujang die r nie kot....
per pown mls2 aku pown dapat r talapia masak pedas n sayur cmpur....
penat2 aku pown apa yg pling aku ske ialah sume isi umah melantak sakan mskn anak serta cucu bujang die nie....(love all my families members...xpecially opah n my mom)

1 comment: